Veelgestelde Vragen
Kan iedereen artikelen uit de webwinkel bestellen?
De Humanitas webshop is uitsluitend bedoeld voor het bestellen van artikelen die gebruikt worden tijdens werkzaamheden voor Humanitas. Uitvoerend vrijwilligers hebben de mogelijkheid om bestellingen te plaatsen. Maar zij worden vriendelijk verzocht om eerst contact op te nemen met hun coördinator alvorens een bestelling te plaatsen om ervoor te zorgen dat de benodigde middelen op een efficiënte en effectieve manier worden ingezet.
Bestel verder alleen wat je nodig hebt en probeer zoveel mogelijk bestellingen samen te voegen waardoor we de verzendkosten laag kunnen houden.
Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, zodra je bestelling is afgerond, ontvang je per e-mail een bevestiging met een overzicht van de door jou bestelde items.
Kan er ook iemand in de cc van de bevestiging?
Nee, helaas dat is niet mogelijk. Je kunt de bevestigingsmail die je ontvangt na afronding van het bestelproces doorsturen naar degene die op de hoogte moet zijn.
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Neem bij wijzigingen of annulering van je bestelling contact op met de Servicedesk, dagelijks bereikbaar van 9.00-16.30 uur op 020 523 11 00
of via webwinkel@humanitas.nl onder vermelding van het bestelnummer.
PRODUCTEN/ASSORTIMENT
Hoe weet ik of een product op voorraad is?
Als het product zichtbaar is in de webwinkel, is het ook op voorraad. Mocht onverhoopt het artikel niet, of pas later leverbaar zijn, ontvang je hierover bericht.
Is er een maximum aan het aantal artikelen dat ik mag bestellen?
Bestel in redelijkheid en wat je ook echt nodig denkt te hebben in de komende circa 3 maanden. Artikelen worden soms geüpdate, of er verandert iets in een formaat, kleur of slagzin.
Ik wil graag eigen drukwerk zoals factsheets, folders, flyers of roll up banners maken. Kan dat?
Dat kan zeker in de Humanitas opmaakomgeving Docufiller. Hier vind je templates in de Humanitas huisstijl voor flyers, folders, factsheets en roll-up banners, magazines, jaarverslagen etc. Hierin kun je eigen teksten, afbeeldingen en gegevens plaatsen en laten drukken of produceren. Op de Humanitas Communicatie en Huisstijlplatform vind je uitleg over alle beschikbare templates.
Waar kan ik suggesties doen voor nieuwe items in de webwinkel?
We horen graag jullie ideeën over nieuwe artikelen. We bekijken dan of deze bij en binnen het assortiment van Humanitas passen en of het voorziet in behoeften bij andere afdelingen. Je kunt je suggesties doen via de Servicedesk, dagelijks bereikbaar van 9.00-16.30uur op 020 523 11 00 of via webwinkel@humanitas.nl
LEVERING EN RETOURNEREN
Wat is de gemiddelde levertijd?
We streven ernaar om de artikelen binnen vijf werkdagen te leveren/verwerken. Let wel: we zijn hierbij ook afhankelijk van de post- en pakket afleverdiensten.
Kan ik een specifieke afleverdatum opgeven of is spoedlevering mogelijk?
Ja dat is mogelijk. Neem in dat geval contact op met de Servicedesk, dagelijks bereikbaar van 9.00-16.30 uur op 020 523 11 00 of via webwinkel@humanitas.nl onder vermelding van het bestelnummer.
Kan ik een specifiek afleveradres opgeven?
Ja, in het bestelformulier kun je een specifiek afleveradres opgeven. Handig: de webwinkel slaat je afleveradressen op, zodat je deze later weer kunt gebruiken.
Kan ik meerdere afleveradressen opgeven?
Nee, per bestelling geldt één afleveradres. Wil je een bestelling op meerdere adressen laten afleveren, maak dan voor elk adres een aparte bestelling.
Ik heb mijn bestelling (deels) nog niet ontvangen, wat nu?
We streven ernaar de bestelling binnen 5 werkdagen te verwerken en te leveren. Let wel: we zijn hierbij ook afhankelijk van de post- en pakket afleverdiensten.
Mocht je bestelling (nog) niet geleverd zijn binnen deze termijn, neem dan contact op met de Servicedesk, dagelijks bereikbaar van 9.00-16.30 uur
op 020 523 11 00 of via webwinkel@humanitas.nlonder vermelding van je bestelnummer.
Wat is het retouradres voor mijn bestelling?
Je kunt artikelen retourneren aan:
Humanitas Landelijk Bureau,
t.a.v. Servicedesk
Sarphatistraat 4
1017 WS Amsterdam
KOSTEN
Zij er (verzend)kosten aan verbonden?
Nee, de (verzend)kosten worden niet doorberekend aan de afdeling of het district.
MEER VRAGEN?
Bij wie kan ik terecht voor vragen over artikelen of over mijn bestelling?
Met vragen, suggesties, wensen of complimenten kun je terecht bij de Servicedesk van Humanitas, dagelijks bereikbaar van 9.00-16.30 uur
op 020 523 11 00 of via webwinkel@humanitas.nl